2012年3月12日月曜日

Happy Birthday Mr. Steve Harris!!




<日本語は英文の下に: I mentioned below in Japanese>

I would like to celebrate the birthday of Mr. Steve Harris who is the living legend and the greatest bassist of IRON MAIDEN!!
My god!!

Happy Birthday Mr. Steve Harris!!

A concert of Maiden in Japan was planned today of a last year.
Of course I bought the ticket.
But unfortunately it was canceled due to big earthquake.
So I'm waiting for the release of new live DVD of IRON MAIDEN called En Vivo!
I've already ordered it.

Up the iron!!


====================

生ける伝説で、最も偉大なベーシスト、IRON MAIDENのSteve Harrisさんの誕生日を祝福します!!
私の神様!!

誕生日おめでとうございます、Steve Harrisさん!!

1年前の今日、日本でのMaidenのコンサートが計画されていました。
もちろん、私は、そのチケットを買いました。
しかし、不運にも、大地震のためにキャンセルとなりました。
だから、En Vivo! という新しいIRON MAIDENのライブDVDのリリースを待っています。
すでに、予約済みです。

アップ・ディ・アイアン!!(お決まりの締めの言葉です。鉄を上げろ?)


======
ちなみに、偶然にも今日は社内英検(TOEIC)がありました。
ズタボロです。
(><。)。。

<3/12は、スティーブの誕生日です。>
http://ja.wikipedia.org/wiki/スティーヴ・ハリス

0 件のコメント:

コメントを投稿